Motoreduktory Chiaravalli – przyłącza silnika
Oferowane motoreduktory muszą być zespolone z silnikami za pomocą kołnierzy adaptacyjnych odpowiadających jakości klasy IEC. W tabeli poniżej przedstawiony jest stosunek wielkości silnika do wymiarów wału i kołnierza B5 lu B14 łączącego silnik z przekładnią ślimakową. Kołnierze są odkręcane od przekładni i dlatego istnieje możliwość dopasowania wałków i kołnierzy do przekładni, które nie występują w tabeli np.19/140. To rozwiązanie pozwala na zastosowanie silników specjalnych np.brushless, prądu stałego lub serwo do odpowiednich wielkości przekładni.
PAM | 056 | 063 | 071 | 080 | 090 | 100 | 112 | 132 |
B5 | 9/120 | 11/140 | 14/160 | 19/200 | 24/200 | 28/250 | 28/250 | 38/300 |
B14 | 9/80 | 11/90 | 14/105 | 19/120 | 24/140 | 28/160 | 28/160 | 38/200 |
Smarowanie
Motoreduktory i reduktory wielkości 025 do 090 są fabrycznie napełnione olejem syntetycznym i dlatego nie wymagają żadnej obsługi. Do reduktorów wielkości 110 i 130 dołączony jest olej mineralny w ilości przewidzianej do pozycji pracy B3. Do użytkownika należy dostosowanie ilości oleju o właściwego poziomu zgodnego z położeniem pracy przekładni jak też wymiana korka wlewu na odpowietrznik dołączony do reduktora. Brak instalacji odpowietrznika może spowodować powstawanie wewnątrz reduktora nadmiernego ciśnieni po 300 godzinach pracy (okresu docierania), zaleca się wymianę oleju.a, a co za tym idzie zniszczenie uszczelek i powstanie nieszczelności. Dla wielkości 110 i 130
CHM | 025 | 030 | 040 | 050 | 063 | 075 | 090 | 110 | 130 | CHTPC | 63 | 71 | 80 | 90 |
B3 | 0,02 | 0,04 | 0,08 | 0,15 | 0,30 | 0,55 | 1 | 3 | 4,5 | 0,05 | 0,07 | 0,15 | 0,16 | |
B8 | 0,02 | 0,04 | 0,08 | 0,15 | 0,30 | 0,55 | 1 | 2,2 | 3,3 | 0,05 | 0,07 | 0,15 | 0,16 | |
B6/B7 | 0,02 | 0,04 | 0,08 | 0,15 | 0,30 | 0,55 | 1 | 2,5 | 3,5 | 0,05 | 0,07 | 0,15 | 0,16 | |
V5 | 0,02 | 0,04 | 0,08 | 0,15 | 0,30 | 0,55 | 1 | 3 | 4,5 | 0,05 | 0,07 | 0,15 | 0,16 | |
V6 | 0,02 | 0,04 | 0,08 | 0,15 | 0,30 | 0,55 | 1 | 2,2 | 3,3 | 0,05 | 0,07 | 0,15 | 0,16 |