znajdujesz się w: reduktory, STM, walcowe-stożkowe / tagi: przekładnie redukcyjne, przekładnie ślimakowe, reduktory, STM, walcowo-stożkowe
Dowiedz się więcej o przekładniach walcowo-stożkowych
Tego typu przekładnie mogą posiadać na wyjściu zarówno wał pełny jednostronny jak i dwustronny, ew. tuleję drążoną. Charakteryzują się wysoką sprawnością oraz wysokimi momentami wyjściowymi. Reduktory typu OMP, OMF zostały zaprojektowane tak, aby maksymalnie zredukować hałas powstający podczas pracy.
Zastosowanie reduktorów walcowo-stożkowych
- suwnice
- przenośniki
- dźwignice
Typy reduktorów
wielkość | moment obr. | moc | przełożenie |
63 | 170 – 250 | 0,11 – 3,15 | 1/7,9 – 1/346,4 |
71 | 270 – 460 | 0,17 – 5,73 | 1/6,9 – 1/387 |
90 | 430 – 910 | 0,34 – 8,75 | 1/7,2 – 1/390 |
112 | 670 – 1750 | 0,68 – 12,75 | 1/7,7 – 1/375,3 |
132 | 1700 – 3500 | 2,85 – 15,57 | 1/16 – 1/180 |
150 | 2700 – 5000 | 3,3 – 26,88 | 1/15,7 – 1/204,2 |
170 | 4600 – 7500 | 4,93 – 44,12 | 1/15,5 – 1/196 |
Wersje wykonania reduktorów
- wał zdawczy jednostronny
- wał zdawczy dwustronny
- tuleja drążona
- kołnierz montażowy
- ramię reakcyjne
- pierścień zaciskowy
Opcje wejściowe
- silnik asynchroniczny
- hamulec, enkoder
- obce chłodzenie
- wał pełny na wejściu
- kołnierze wejściowe IEC