Reduktory ślimakowe SITI seria U-MU

znajdujesz się w: U-MU / tagi: , , , , , , , , , , , , ,
  • SITI-prezentacja
  • Katalog pdf
Reduktory ślimakowe SITI seria U-MUReduktory ślimakowe SITI seria U-MUReduktory ślimakowe SITI seria U-MUReduktory ślimakowe SITI seria U-MUReduktory ślimakowe SITI seria U-MU

Charakterystyka reduktorów ślimakowych

  • reduktory nadają się do montażu modułowego: kołnierzy oraz ramienia reakcyjnego
  • 6 wielkości mechanicznych z wieloma możliwościami pozycji montażowych,
  • stosowane moce: 0,12 – 17,7kW
  • maksymalny moment obrotowy do 885 Nm
  • przełożenia do 100/1
  • obudowa wykonana z aluminium ciśnieniowo odlewanego aby zagwarantować lekkość, sztywność i solidność
  • przekładnie smarowane olejem syntetycznym
  • cicha praca bez wibracji

Podstawowe wymiary przekładni MU

mu-mmf***Dane przedstawione w powyższym katalogu są orientacyjne i mogą być zmienione w każdej chwili bez wypowiedzenia

Problemy przekładni – jakie są i jak im zaradzić

problem możliwe przyczyny sposoby naprawy
przekładnia nie pracuje
  1. uszkodzona instalacja elektryczna silnika
  2. silnik jest uszkodzony
  3. Niewłaściwy rozmiar silnika
  1. Sprawdź połączenia
  2. Wymienić silnik
  3. Wymienić silnik
Silnik i skrzynia biegów osiągają zbyt wysokie temperatury
  1. przeciążenie mechaniczne
  2. niepoprawny montaż motoreduktora
  1. Sprawdzić części mechaniczne napędzane przez zespół silnika z przekładnią zębatą
  2. Wymienić motoreduktor
Pobierany prąd i / lub temperatura silnika są zbyt wysokie
  1. Uszkodzony silnik
  2. Niewłaściwy rozmiar silnika
  1. wymienić silnik
  2. wymienić silnik
Przekładnia osiąga zbyt wysoką temperaturę
  1. uszkodzona przekładnia
  2. Niewłaściwy rozmiar przekładni
  3. Nieprawidłowe położenie montażowe
  4. Za mało smaru
  1. Naprawa lub wymiana przekładni
  2. Wymienić przekładnię
  3. sprawdzić, czy przekładnia została dostarczona zgodnie z zamówieniem
  4. Dodać smar do wskazanego poziomu
Wyciek oleju z wału
  1. zużyte lub uszkodzone uszczelki pierścienia
  2. zużyte uszczelnienia na wale
  1. Wymienić uszczelki pierścienia
  2. Wymienić uszczelki pierścienia i zamontować je w bardzo niewiele różniących się pozycjach lub wymienić wałki
Wyciek oleju z uszczelnień
  1. kołnierz niepoprawnie dokręcony
  2. uszkodzone plomby
  1. Dokręcić kołnierz
  2. Wymienić uszczelki i sprawdzić, czy powierzchnie są odpowiednio obrobione
uderzenia pochodzą z przekładni
  1. wadliwe zęby przekładni
  1. Kontakt z działem obsługi klienta
gwizdy (pisk) pochodzą z przekładni
  1. Za mało smaru
  2. uszkodzone lub zużyte biegi
  3. uszkodzone lub nieprawidłowo zamontowane łożyska
  1. uzupełnić smar do wskazanego poziomu
  2. Kontakt z działem obsługi klienta
  3. Kontakt z działem obsługi klienta