znajdujesz się w: Besel, silniki elektryczne / tagi: 3-fazowe, 4/2-biegunowe, dwubiegowe, silniki Besel, silniki elektryczne, silniki indukcyjne
Charakterystyka silników elektrycznych katalogowych
- silniki ogólnego przeznaczenia do pracy w warunkach klimatu umiarkowanego,
- praca ciągła S1,
- napięcia znamionowe 400V
- częstotliwość zasilania 50 Hz,
- temperatura otoczenia od -15 °C do +40 °C,
- kolor malowania RAL 5010
Typ silnika | Liczba biegunów 2p | Połączenia | Moc [kW] | Prędkość obrotowa [min -1] | Prąd [A] przy 400 V | Sprawność η [%] | Współczynnik mocy cos ΦN | Moment znamionowy MN[Nm] | Krotność prądu rozruchowego Ir/IN | Krotność prądu rozruchowego Mr/MN | Mmax/MN | Moment bezwładności J [kgm2] | Masa [kg] |
Silniki 4/2-biegunowe, 1500/3000 min-1; 50Hz | |||||||||||||
Sh 71-4/2A | 4 | Δ | 0,21 | 1400 | 0,958 | 58 | 0,60 | 1,43 | 3,2 | 1,6 | 2,0 | 0,000606 | 4,9 |
2 | YY | 0,28 | 2800 | 1,25 | 50 | 0,70 | 0,96 | 3,2 | 1,6 | 1,8 | 0,000606 | 4,9 | |
Sh 71-4/2AW* | 4 | Y | 0,07 | 1420 | 0,30 | 58 | 0,70 | 0,47 | 3,7 | 1,6 | 2,0 | 0,000606 | 4,9 |
2 | YY | 0,28 | 2800 | 1,25 | 50 | 0,70 | 0,96 | 3,2 | 1,6 | 1,8 | 0,000606 | 4,9 | |
Sh 71-4/2B | 4 | Δ | 0,30 | 1400 | 1,20 | 68 | 0,60 | 2,05 | 3,9 | 2,0 | 2,1 | 0,00077 | 6,1 |
2 | YY | 0,45 | 2820 | 1,70 | 60 | 0,67 | 1,52 | 4,0 | 1,7 | 1,9 | 0,00077 | 6,1 | |
Sh 71-4/2BW* | 4 | Y | 0,12 | 1370 | 0,40 | 65 | 0,70 | 0,84 | 2,8 | 1,4 | 1,6 | 0,00077 | 6,1 |
2 | YY | 0,50 | 2800 | 1,90 | 60 | 0,67 | 1,71 | 3,5 | 1,6 | 2,0 | 0,00077 | 6,1 | |
Sh 71-4/2C | 4 | Δ | 0,50 | 1360 | 1,60 | 68 | 0,70 | 3,51 | 3,3 | 1,9 | 2,0 | 0,001099 | 7,8 |
2 | YY | 0,70 | 2790 | 2,20 | 64 | 0,74 | 2,40 | 3,7 | 1,4 | 2,0 | 0,001099 | 7,8 | |
Sh 80-4/2A | 4 | Δ | 0,45 | 1360 | 1,50 | 59 | 0,72 | 3,16 | 2,6 | 1,5 | 1,5 | 0,001578 | 7,8 |
2 | YY | 0,60 | 2740 | 1,90 | 60 | 0,83 | 2,09 | 2,6 | 1,5 | 1,6 | 0,001578 | 7,8 | |
Sh 80-4/2AW* | 4 | Y | 0,15 | 1380 | 0,50 | 64 | 0,78 | 1,04 | 3,2 | 1,5 | 1,6 | 0,001578 | 7,8 |
2 | YY | 0,70 | 2730 | 2,20 | 61 | 0,84 | 2,45 | 2,6 | 1,5 | 1,6 | 0,001578 | 7,8 | |
Sh 80-4/2BG | 4 | Δ | 0,75 | 1360 | 2,10 | 69 | 0,78 | 5,27 | 3,1 | 1,7 | 1,8 | 0,001874 | 10,2 |
2 | YY | 0,95 | 2780 | 2,50 | 70 | 0,80 | 3,26 | 3,8 | 1,9 | 2,0 | 0,001874 | 10,2 | |
Sh 80-4/2BW* | 4 | Y | 0,24 | 1350 | 1,45 | 50 | 0,50 | 1,70 | 1,5 | 1,6 | 1,7 | 0,001874 | 10,2 |
2 | YY | 0,95 | 2780 | 2,50 | 70 | 0,80 | 3,26 | 3,8 | 1,9 | 2,0 | 0,001874 | 10,2 | |
Sh 90-4/2S | 4 | Δ | 0,80 | 1370 | 2,00 | 74 | 0,82 | 5,58 | 3,6 | 1,8 | 1,8 | 0,0024 | 11,8 |
2 | YY | 1,10 | 2780 | 2,50 | 74 | 0,90 | 3,78 | 4,4 | 1,8 | 1,8 | 0,0024 | 11,8 | |
Sh 90-4/2L | 4 | Δ | 0,90 | 1360 | 2,60 | 72 | 0,72 | 6,32 | 3,6 | 1,8 | 1,7 | 0,0032 | 13,5 |
2 | YY | 1,40 | 2750 | 3,40 | 72 | 0,87 | 4,86 | 4,0 | 2,0 | 1,8 | 0,0032 | 13,5 |
Wymiary montażowo-gabarytowe silników wielobiegowych identyczne z wymiarami odpowiednich silników standardowych.
*) Silniki wielobiegowe o zmiennym momencie obrotowym. Moc tych silników rośnie do kwadratu wzrostu prędkości obrotowej, podczas gdy moment zmienia się liniowo wraz z prędkością. Silniki te znajdują zastosowanie w urządzeniach o charakterystyce wentylatorowej, takich jak wentylatory osiowe i pompy odśrodkowe.