Pięć standardowych typów przekładni do zadań napędowych w Państwa zakładzie:
- jednostopniowe, dwustopniowe i trójstopniowe przekładnie walcowe serii R: wyjściowy moment obrotowy 50 Nm – 18000 Nm;
- dwustopniowe i trójstopniowe przekładnie płaskie, seria F: wyjściowy moment obrotowy 130 Nm – 18000 Nm;
- dwustopniowe i trójstopniowe przekładnie walcowo-stożkowe, seria K: wyjściowy moment obrotowy 80 Nm – 50000 Nm;
- dwustopniowe przekładnie walcowo-ślimakowe, seria S: wyjściowy moment obrotowy 92 Nm – 4000 Nm;
- jednostopniowe i dwustopniowe przekładnie kątowe, seria W: wyjściowy moment obrotowy 25 Nm – 180 Nm;
Przekładnie walcowe serii R
dostępnych jest dwadzieścia rozmiarów przekładni walcowych, w tym 6 jednostopniowych oraz 14 dwustopniowych i trójstopniowych rozmiarów, które zapewniają zakres momentów obrotowych od 50 Nm do 18 000 Nm. Również w zakresie przełożenia ta seria przekładni nie ma sobie równych: od i = 1,30 do i = 289,74, a w przypadku przekładni podwójnych nawet do i = 27 001. Tak szeroki zakres przenoszonych momentów i przełożeń jest rzadko spotykany na rynku.
Przekładnie płaskie serii F
Dzięki szerokiemu zakresowi przenoszonych momentów między 130 a 18000 Nm przekładnie serii F znajdują zastosowanie w wielu różnorakich aplikacjach transportowych i procesowych.
W skład tej serii wchodzą przekładnie, które są jednym z najlepszych rozwiązań do instalacji w miejscach o ograniczonej powierzchni. Różnorodne pozycje pracy oraz wersje umożliwiają szerokie spektrum obszarów zastosowania nawet w sytuacjach, gdy na ich montaż jest niewiele miejsca i to bez wpływu na wydajność. Przekładnie płaskie charakteryzują się też, jak wiele naszych produktów, długimi okresami międzyprzeglądowymi oraz wytrzymałą konstrukcją zazębienia.
Przekładnia walcowo-stożkowa serii K
Dzięki długim okresom międzyprzeglądowym oraz odpornemu na zużycie zazębieniu przekładnie walcowo-stożkowe są wydajnymi ekonomicznie przekładniami kątowymi. Wysoka sprawność czyni z nich urządzenia wyjątkowo energooszczędne. Kompaktową konstrukcję naszych przekładni najlepiej uwydatnia przykład przekładni walcowo-stożkowych. W przypadku zastosowań w zakresie budowy maszyn, gdy ilość miejsca jest ograniczona, właściwość ta może okazać się bardzo przydatna. W takich sytuacjach niezbędna jest wydajna technika napędowa w zwartej formie. Takie są właśnie idealne warunki do zastosowania naszych przekładni walcowo-stożkowych przenoszących momenty obrotowe w zakresie od 80 Nm do 50000 Nm.
Przekładnie walcowo-ślimakowe serii S
– Zaletą naszych przekładni walcowo-ślimakowych względem klasycznych przekładni ślimakowych jest dodatkowy stopień walcowy. Dzięki niemu mają one dużo wyższą sprawność. Dodatkowo przekładnie serii S charakteryzują się wyjątkowo płynną pracą.
Przekładnie ślimakowe ze stopniem walcowym – prosta budowa oraz nadzwyczajnie płynna praca. Ten typ przekładni swoją efektywność zawdzięcza nieskomplikowanej konstrukcji. A dzięki indywidualnemu dopasowaniu momentu obrotowego do prędkości obrotowej są oszczędne pod względem powierzchni montażowej. Przekładnie serii S pozwolą Państwu zrealizować planowane aplikacje w maszynach lub urządzeniach w sposób nadzwyczajnie oszczędny.
Przekładnie kątowe SPIROPLAN® serii W
Państwa przenośniki wymagają wysokich prędkości, ale brakuje miejsca na zastosowanie napędów o znacznej wadze i gabarytach? W takim razie zalecamy użycie naszych przekładni kątowych SPIROPLAN®.