znajdujesz się w: R, reduktory, SITI / tagi: przekładnia kątowa, przekładnie redukcyjne, R, reduktory, Siti
Dlaczego właśnie przekładnie kątowe?
Przekładnie kątowe serii R, podobnie jak przekładnie serii BH, to przekładnie o osiach prostopadłych, wyposażone w koła stożkowe.
Konstrukcja przekładni kątowej serii R umożliwi przekazanie napędu o kąt 90°
Najważniejsze cechy techniczne przekładni walcowych kątowych R:
- przełożenie i=1, i=2, i=3
- maksymalny moment obrotowy M2=35 Nm
- moc P1 w zakresie od 0,11 kW do 8kW
- możliwość kątowego przekazania mocy
- szeroka gama kombinacji i pozycji montażowych
- jednakowa średnica wałka napędowego oraz zdawczego (9mm, 14mm, 19mm lub 24mm)
- dostępnych jest 4 wielkości mechanicznych
- możliwość zastosowania jedno- lub dwustronnego wałka zdawczego
- aluminiowy korpus o dużej sztywności co umożliwia zastosowanie tych przekładni w trudnych warunkach pracy
- temperatury pracy od -40°C do +130°C (w zależności od zastosowanego materiału uszczelnień oraz typu oleju).
Prezentacja przekładni R14 F.1C
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Typy przekładni kątowych i ich podstawowe parametry
Typ przekładni | Max moment obrotowy M2 [Nm] | Max.moc P1 [kW] | Max.przełożenie i= |
R9 | 3 | 0,82 | 2 |
R14 | 11 | 2,70 | 3 |
R19 | 35 | 7,90 | 3 |
R24 | 35 | 790 | 3 |