znajdujesz się w: Besel, silniki elektryczne / tagi: Besel, niski wznios wału, Sh, ShR, silniki elektryczne, wał 65
Charakterystyka silników elektrycznych o niskim wzniosie osi wału 65
- silniki te znajdują zastosowanie głównie w maszynach do drewna,
- charakteryzuje je praca ciągła S1 lub przerywana S6 (40% 60 c/h)
- napięcia znamionowe 230V (1-fazowe), 400V (3-fazowe)
- częstotliwość zasilania 50 Hz,
- stopień ochrony IP 54, IP55
- klasa izolacji F,
- kadłub z rury ciągnionej profilowej, tarcze żeliwne (zeria „hR”), kadłub oblewany (seria „h”),
- silniki elektryczne, o niskim wzniosie osi wału 65, mogą być wykonywane z dowolna końcówką wałka, z uchwyconym łożyskiem od strony napędu (bez luzu poosiowego).
Typy silników Besel o niskim wzniosie osi wału 65
Typ | Praca ciągła S1 | Praca przerywana S6 -40% | Masa [kg] | ||||||||
Moc [kW] | Prędkość obrotowa [min-1] | Prąd przy 400V [A] | Moment rozruchowy Mr [Nm] | Krotność prądu rozruchowego Ir/IN | Moc [kW] | Prędkość obrotowa [min-1] | Prąd przy 400V [A] | Moment rozruchowy Mr [Nm] | Krotność prądu rozruchowego Ir/IN | ||
Sh 65-2A | 0,75 | 2760 | 1,9 | 5,2 | 4,5 | 1,1 | 2670 | 2,8 | 6,3 | 3,1 | 10,0 |
Sh 65-2B | 1,10 | 2760 | 2,5 | 8,0 | 5,0 | 1,5 | 2650 | 3,6 | 8,6 | 3,5 | 11,5 |
Sh 65-2C | 1,50 | 2800 | 3,4 | 13,3 | 5,0 | 2,2 | 2800 | 5,0 | 12,7 | 3,4 | 13,0 |
Sh 65-2D | 2,20 | 2820 | 4,9 | 25,3 | 5,7 | 3,0 | 2720 | 6,8 | 24,1 | 4,0 | 14,5 |
ShR 65-2A | 0,75 | 2760 | 1,9 | 5,2 | 4,5 | 1,1 | 2670 | 2,8 | 6,3 | 3,1 | 10,0 |
ShR 65-2B | 1,10 | 2760 | 2,5 | 8,0 | 5,0 | 1,5 | 2650 | 3,6 | 8,6 | 3,5 | 11,5 |
ShR 65-2C | 1,50 | 2800 | 3,4 | 13,3 | 5,0 | 2,2 | 2800 | 5,0 | 12,7 | 3,4 | 13,0 |
ShR 65-2D | 2,20 | 2820 | 4,9 | 25,3 | 5,7 | 3,0 | 2720 | 6,8 | 24,1 | 4,0 | 14,5 |
Silniki 1-fazowe
Typ | Praca ciągła S1 | Praca przerywana S6 -40% | Kondensator pracy [μF] 450V | Masa [kg] | ||||||||
Moc [kW] | Prędkość obrotowa [min-1] | Prąd przy 400V [A] | Moment rozruchowy Mr [Nm] | Krotność prądu rozruchowego Ir/IN | Moc [kW] | Prędkość obrotowa [min-1] | Prąd przy 400V [A] | Moment rozruchowy Mr [Nm] | Krotność prądu rozruchowego Ir/IN | |||
SEh 65-2A | 0,75 | 2820 | 5,2 | 1,5 | 3,7 | 1,1 | 2750 | 7,6 | 1,7 | 3,2 | 2,5 | 10,0 |
SEh 65-2B | 1,10 | 2810 | 7,0 | 1,5 | 3,2 | 1,5 | 2750 | 10,0 | 1,9 | 2,6 | 30 | 12,0 |
SEh 65-2C | 1,50 | 2800 | 9,5 | 2,6 | 3,4 | 2,2 | 2800 | 14,0 | 3,0 | 2,0 | 40 | 13,5 |
SEh 65-2D | 2,0 | 2800 | 12,2 | 2,4 | 3,5 | 2,5 | 2700 | 16,0 | 2,4 | 2,7 | 50 | 15,0 |
SEhR 65-2A | 0,75 | 2820 | 5,2 | 1,5 | 3,7 | 1,1 | 2750 | 7,6 | 1,7 | 3,2 | 25 | 10,0 |
SEhR 65-2B | 1,10 | 2810 | 7,0 | 1,5 | 3,2 | 1,5 | 2750 | 10,0 | 1,9 | 2,6 | 30 | 12,0 |
SEhR 65-2C | 1,50 | 2800 | 9,5 | 2,6 | 3,4 | 2,2 | 2800 | 14,0 | 3,0 | 2,0 | 40 | 13,5 |
SEhR 65-2D | 2,0 | 2800 | 12,2 | 2,4 | 3,5 | 2,5 | 2700 | 16,0 | 2,4 | 2,7 | 50 | 15,0 |