Reduktory walcowe SITI seria NHL, doradztwo i sprzedaż

znajdujesz się w: NHL, reduktory, SITI / tagi: , , , , ,
  • Prezentacja

Dlaczego właśnie przekładnie walcowe SITI?

Reduktory walcowe SITI seria NHLPrzekładnie walcowe serii NHL to szeroko stosowane napędy na rynku maszyn. Znajdują zastosowanie wszędzie tam, gdzie potrzebna jest wysoka sprawność, niezawodność i wytrzymałość przekładni.
Przekładnia walcowa NHL to przekładnia mechaniczna, w której ruch obrotowy jednego wału jest przenoszony na drugi w wyniku zazębienia się koła zębatego czynnego z kołem biernym. W dużym uproszczeniu, charakterystyki przekładni walcowych zależą od średnic współpracujących kół zębatych, ich wzajemnego usytuowania oraz wielkości i kształtów zębów.

Charakterystyka przekładni walcowych

  • wysoka sprawność – dochodząca do 97%
  • stosunkowo małe gabaryty
  • duża równomierność
  • cichobieżność pracy, zakładając optymalne dobór do warunków pracy

Przekładnie walcowe NHL charakteryzują się wysoką jakością materiałów zastosowanych przy produkcji kół zębatych, które zapewniają niski współczynnik tarcia. Koła zębate wykonane są ze stali wysokiej jakości ulepszonej cieplnie (wg.UNI 7846). Uszczelnienia wykonane z elastycznych materiałów zapewniających doskonałą ochronę oraz szczelność. Korpus reduktora w wielkości mechanicznej 20 wykonany jest z aluminium ciśnieniowo odlewanego, pozostałe z żeliwa, co umożliwi stosowanie w trudnych warunkach pracy.

Przekładnie walcowe są konstruowane i wykonane zgodnie z normą ISO 6336/1996

Najważniejsze cechy techniczne przekładni walcowych NHL

  • przełożenie do i=466
  • max.moment obrotowy M2=1200 Nm
  • zakres mocy P1 od 012kW do 210kW
  • średnica wału zdawczego sięgająca do 100mm (w zależności od parametrów technicznych przekładni)
  • wysoka cichobieżność przekładni <85dB
  • przekładnie NHL o budowie modułowej z kompaktowymi podzespołami w celu łatwej konfiguracji
  • szeroka gama kombinacji pozycji montażowych
  • 10 wielkości mechanicznych z 3 konfiguracjami na wejściu
  • 3 wielkości kołnierzy wyjściowych przy wersji kołnierzowej mocowania przekładni NHL
  • korpus przekładni w wielkości mechanicznej 20 wykonany jest z aluminium ciśnieniowo odlewanego, pozostałe z żeliwa, co umożliwia stosowanie w trudnych warunkach pracy
  • temperatura pracy od -40C do 135 C (w zależności od zastosowanego materiału uszczelnień oraz typu oleju)

Typy przekładni i ich podstawowe cechy

Typ przekładni Max.moment obrotowy M2 [Nm] Max.moc P1 [kW] Max.przełożenie i=
NHL 20 89 1,50 49
NHL 25  202  4,00 240
NHL 30  443  7,50  466
NHL 35  561  11,0  440
NHL 40  759  11,0  434
 NHL 50  1.518  18,5  464
 NHL 60  2.910  37,0  358
 NHL 70  5.060  45,0  370
 NHL 90  7.000  90,0  226
NHL 100 12.000 210,0 152

MNHL F 20/2 i=14,25 D120 B5

Reduktory walcowe SITI seria NHLReduktory walcowe SITI seria NHLReduktory walcowe SITI seria NHLReduktory walcowe SITI seria NHLReduktory walcowe SITI seria NHL