znajdujesz się w: Besel, silniki elektryczne / tagi: 1-fazowe, h, silniki Besel, silniki elektryczne, silniki indukcyjne
Charakterystyka silników elektrycznych katalogowych
- silniki elektryczne ogólnego przeznaczenia do pracy w warunkach klimatu umiarkowanego,
- praca ciągła S1,
- napięcia znamionowe 230V,
- częstotliwość zasilania 50 Hz,
- temperatura otoczenia od -15 °C do +40 °C,
- kolor malowania RAL 5010
Stopień ochrony: IP54 (IP55; IP56) klasa izolacji F
Typ silnika | Moc | Prędkość obrotowa [min -1] | Prąd [A] przy 230V | Sprawność η [%] | Wsp. mocy cos N | Moment znamionowy MN[Nm] | Krotność prądu rozr. Ir/IN | Krotność momentu rozr. Mr/MN | Mmax/MN | Moment bezwł. J [kgm2] | Kondensator pracy μ[F]/450V | Kondensator rozruchowy [F] | Masa [kg] | |
[kW] | [KM] | |||||||||||||
Silniki o normalnym momencie rozruchowym | ||||||||||||||
SEhR 90-2S | 1,50 | 2,00 | 2800 | 9,0 | 77 | 0,99 | 5,12 | 3,3 | 0,40 | 1,6 | 0,0012 | 40 | – | 12,4 |
SEhR 90-2L | 2,20 | 3,00 | 2810 | 12,8 | 76 | 0,99 | 7,48 | 2,5 | 0,40 | 1,4 | 0,0016 | 50 | – | 15,2 |
SEhR 90-2M | 2,70 | 3,60 | 2840 | 16,0 | 79 | 0,98 | 9,10 | 3,8 | 0,36 | 1,6 | 0,0024 | 60 | – | 18,0 |
SEhR 90-4S | 1,10 | 1,50 | 1380 | 7,5 | 70 | 0,96 | 7,60 | 2,5 | 0,40 | 1,4 | 0,0024 | 30 | – | 12,0 |
SEhR 90-4L | 1,50 | 2,00 | 1400 | 9,3 | 76 | 0,97 | 10,2 | 3,0 | 0,40 | 1,5 | 0,0032 | 35 | – | 15,0 |
SEhR 90-4M | 2,20 | 3,00 | 1380 | 14,7 | 70 | 0,96 | 15,2 | 3,5 | 0,40 | 1,5 | 0,0046 | 50 | – | 17,8 |
Silniki o podwyższonym momencie rozruchowym | ||||||||||||||
SEMhR 90-2S | 1,10 | 1,50 | 2760 | 7,0 | 73 | 0,99 | 3,80 | 3,2 | 0,60 | 1,6 | 0,0012 | 30 | – | 12,4 |
SEMhR 90-2L | 1,50 | 2,00 | 2750 | 9,4 | 72 | 0,97 | 5,20 | 3,5 | 0,70 | 1,6 | 0,0016 | 40 | – | 15,2 |
SEMhR 90-4S | 0,75 | 1,00 | 1380 | 5,5 | 66 | 0,95 | 5,20 | 3,1 | 0,60 | 1,6 | 0,0024 | 25 | – | 12,0 |
SEMhR 90-4L | 1,10 | 1,50 | 1360 | 8,1 | 65 | 0,95 | 7,70 | 2,6 | 0,60 | 1,5 | 0,0032 | 30 | – | 15,0 |
SEMhR 90-4M | 1,50 | 2,00 | 1340 | 11,1 | 63 | 0,98 | 10,70 | 2,5 | 0,70 | 1,5 | 0,0046 | 40 | – | 17,5 |
Silniki o dużym momencie rozruchowym | ||||||||||||||
SEhR 90-2SF | 1,50 | 2,00 | 2800 | 9,0 | 77 | 0,99 | 5,12 | 4,1 | 1,9 | 1,6 | 0,0012 | 40 | 120/250 | 12,8 |
SEhR 90-2LF | 2,20 | 3,00 | 2810 | 12,8 | 76 | 0,99 | 7,48 | 3,8 | 1,7 | 1,7 | 0,0016 | 50 | 200/320 | 15,5 |
SEhR 90-2MF | 2,70 | 3,60 | 2840 | 16,0 | 79 | 0,98 | 9,10 | 5,0 | 1,7 | 1,6 | 0,0024 | 60 | 200/250 | 18,0 |
SEhR 90-4SF | 1,10 | 1,50 | 1380 | 7,5 | 70 | 0,96 | 7,60 | 3,8 | 1,6 | 1,4 | 0,0024 | 25 | 100/320 | 12,4 |
SEhR 90-4LF | 1,50 | 2,00 | 1400 | 9,3 | 76 | 0,97 | 10,2 | 4,0 | 1,7 | 1,5 | 0,0032 | 35 | 160/320 | 15,4 |
SEhR 90-4MF | 2,20 | 3,00 | 1380 | 14,7 | 70 | 0,96 | 15,20 | 4,2 | 2,0 | 1,5 | 0,0046 | 50 | 160/200 | 17,8 |
- Użebrowanie kadłuba ma układ krzyżowy
- Silniki SE(K, L)hR 90-..F są wyposażone w dwa kondensatory -pracy i rozruchowy oraz wyłącznik odśrodkowy
- Silniki w wykonaniu IMB 3 mają korpus z przylaną łapą
- Silniki odpowiadają wymaganiom Polskiej Normy PN-EN 60034-1 oraz normom międzynarodowym IEC 60034-1. Wszystkie silniki posiadają znak CE