znajdujesz się w: Besel, silniki elektryczne / tagi: 1-faz., 1-fazowe, 80, Besel, h, silniki elektryczne, silniki indukcyjne, z kondensatorem pracy
Silniki elektryczne 1-fazowe z kondensatorem pracy serii h o wzniosie osi wału 80 – Charakterystyka silników katalogowych
- silniki elektryczne ogólnego przeznaczenia do pracy w warunkach klimatu umiarkowanego,
- praca ciągła S1,
- napięcia znamionowe 230V,
- częstotliwość zasilania 50 Hz,
- temperatura otoczenia od -15 °C do +40 °C,
- kolor malowania RAL 5010
- Stopień ochrony: IP54 (IP55; IP56) klasa izolacji F
Typ silnika | Moc | Prędkość obrotowa [min -1] | Prąd [A] przy 230V | Sprawność η [%] | Wsp. mocy cos ΦN | Moment znamionowy MN[Nm] | Krotność prądu rozr. Ir/IN | Krotność momentu rozr. Mr/MN | Mmax/MN | Moment bezwł. J [kgm2] | Kondensator pracy μ[F]/450V | Kondensator rozruchowy μ[F]/450V | Masa [kg] | |
[kW] | [KM] | |||||||||||||
Silniki o normalnym momencie rozruchowym | ||||||||||||||
SEh 80-2B | 1,10 | 1,50 | 2780 | 7,0 | 72 | 0,97 | 3,78 | 2,7 | 0,40 | 1,4 | 0,00111 | 25 | – | 9,8 |
SEh 80-2C | 1,50 | 2,00 | 2740 | 9,1 | 73 | 0,99 | 5,23 | 2,7 | 0,50 | 1,5 | 0,00142 | 40 | – | 11,8 |
SEh 80-4B | 0,75 | 1,00 | 1370 | 4,9 | 70 | 0,95 | 5,23 | 2,5 | 0,40 | 1,3 | 0,00208 | 20 | – | 9,6 |
SEh 80-4C | 1,10 | 1,50 | 1370 | 7,2 | 72 | 0,93 | 7,67 | 2,6 | 0,40 | 1,4 | 0,00265 | 30 | – | 11,4 |
Silniki o podwyższonym momencie rozruchowym | ||||||||||||||
SEMh 80-2B | 0,75 | 1,00 | 2800 | 5,0 | 70 | 0,94 | 2,56 | 3,4 | 0,65 | 1,9 | 0,00111 | 25 | – | 9,7 |
SEMh 80-2C | 1,10 | 1,50 | 2800 | 7,2 | 71 | 0,95 | 3,75 | 3,5 | 0,60 | 11,6 | 0,00142 | 30 | – | 11,8 |
SEMh 80-4A | 0,37 | 0,50 | 1350 | 3,1 | 60 | 0,87 | 2,62 | 2,3 | 0,80 | 1,6 | 0,00156 | 14 | – | 8,3 |
SEMh 80-4B | 0,55 | 0,75 | 1360 | 3,9 | 66 | 0,94 | 3,86 | 3,2 | 0,60 | 1,6 | 0,00208 | 20 | – | 10 |
SEMh 80-4C | 0,75 | 1,00 | 1340 | 5,6 | 65 | 0,90 | 5,35 | 2,5 | 0,65 | 1,5 | 0,00265 | 25 | – | 11,4 |
Silniki o dużym momencie rozruchowym | ||||||||||||||
SEh 80-2BF | 1,10 | 1,50 | 2780 | 7,0 | 72 | 0,97 | 3,78 | 3,5 | 1,7 | 1,4 | 0,00111 | 25 | 70 | 10,6 |
SEh 80-2CF | 1,50 | 2,00 | 2800 | 9,5 | 75 | 0,96 | 5,12 | 3,7 | 1,9 | 1,7 | 0,00142 | 40 | 60 | 12,2 |
SEh 80-4BF | 0,75 | 1,00 | 1370 | 4,9 | 70 | 0,95 | 5,23 | 3,0 | 1,8 | 1,4 | 0,00208 | 20 | 60 | 10,4 |
SEh 80-4CF | 1,10 | 1,50 | 1400 | 7,4 | 74 | 0,91 | 7,50 | 3,6 | 1,9 | 1,5 | 0,00265 | 30 | 75 | 12,2 |
SEMh 80-2BF | 0,75 | 1,00 | 2800 | 5,0 | 70 | 0,94 | 2,56 | 3,7 | 1,9 | 1,9 | 0,00111 | 25 | 40 | 10,5 |
SEMh 80-2CF | 1,10 | 1,50 | 2800 | 7,0 | 73 | 0,95 | 3,75 | 3,8 | 1,8 | 1,8 | 0,00142 | 30 | 50 | 12,8 |
SEMh 80-4BF | 0,55 | 0,75 | 1360 | 3,9 | 66 | 0,94 | 3,86 | 3,0 | 1,8 | 1,6 | 0,00208 | 20 | 25 | 10,8 |
SEMh 80-4CF | 0,75 | 1,00 | 1370 | 5,6 | 67 | 0,90 | 5,23 | 3,3 | 1,8 | 1,7 | 0,00265 | 25 | 30 | 12,8 |
- Silniki SE(M)h 80-…F są wyposażone w dwa kondensatory – pracy i rozruchowy oraz wyłącznik odśrodkowy.
- Silniki odpowiadają wymaganiom Polskiej Normy PN-EN 60034-1 oraz normom międzynarodowym IEC 60034-1
- Wszystkie silniki posiadają znak CE.